TÅRTA / Q

hej bloggen, nu har jag just firat min födelsedag litegran med familj i nyköping.
Jag fick ett hellokitty armband, skit gulligt ;D sen fick jag biljetter till bouns i globen imorgon,
'the last dance' :D ska bli jätte kul, fast furst ska jag på teater. jag fick också ett guldkort
av mormor/farmor imorse när jag va där en liten stund med Felicia, Natta, Tova, Saga, Steffie.
Vi träffade också Mathilda och Viktoria, så vi gick spökhuset med dem. fast alla dissade mig och
Viktoria så vi fick gå igenom själa från balkongen, det va fan läskigt. jag åkte också frittfall tilt för
första gången, jag har alltid viljat åka den, men alla kompisar jag har vart där med tidigare har inte
vågat för dem är fegisar. jag åkte den iallafall med natta & steffie idag utan tvekan.
aja, jag hade ialllafall en skit mysig dag, även fast jag bara va med en liten stund^^ tack babies.
igår va det storis, haha, ja va fan ska man säga om steffie lixom, hon va ju lite halvt borta :D hihi.
det va iallfall kul, Ada träffade man ju ocksåå.. steffie HAH. nej ingen fattar. men spelaroll.
fast det va fett tomt-.- nu ska jag gunga min lillasyster<3 kysspårumisen :D

fråga: vilka ska med mig till grönan ? ;D

Kommentarer
Postat av: stephany

haha vafan xD <3

2010-04-24 @ 23:46:06
URL: http://steffus.blogg.se/
Postat av: julia

jag dah XD haha <3

2010-04-25 @ 16:52:53
URL: http://littlemissjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0