MQ /vill bara att du ska veta det här...

..ända sedan första gången jag såg dig, det väckte så mycket tankar, jag såg på dig som att du va allt, ja precis det där jag har sökt riktigt länge, du var funnen. jag fattade inte hur personer tänkte när jag hörde så mycket skit om dig, innan vi lärde känna varandra bättre. men när jag såg dig i ögonen, då lixom glömde jag det alla hade sakt, för jag insåg direkt att du va speciel och helt och hållet perfekt. sedan när vi började umgås, vi började prata mer, det va en tid som allt det vi har nu startade. jag vet att vi har tappat bitar på vägen, men med tiden vet vi att dem byggs upp igen, för med dig gumman håller jag ett hårt band knutet. jag minns dagen du sa till mig ; vi är väl bästavänner, right ? . lixom hade du inte sagt det, kanske det inte hade blivit som det är idag. och det hade inte gjort mig specielt lycklig iallafall. när jag tänker på dig, asså jag får fjärilar i magen. tankar går ofta runt i mitt huvud, om allt möjligt..när vi har bråkat, tänker jag ofta på om vi är rätta för varandra, om vi verkligen passar ihop, men dem tankarna skakar jag bort, för nät allt blir till rätta igen tänker jag bara, om vi inte passade bra tillsammans hade vi inte stått som bästavänner hand i hand idag. jag menar vad gör man inte som bästavänner, somsagt dem gör allt, så såklart man bråkar ibland. men som du kanske också har märkt går det oftast inte, för när vi bråkar vill vi bara bli vänner igen mer eller mindre. jag vet att jag kanske kallar många saker, jag kanske säger fina ord  till många, men jag älskar mina vänner, lika mycket som du älskar dina. men när jag tänker på dig, lixom du är inte min vän, du är inte som dem andra, du betyder inte lika mycket som dem, för du är min bästavän, du är bäst, och du betyder mer än alla andra. du har gett mitt liv en mening, dem flesta säger att dem ska dö med sina vänner, dem säger att om du dör ska jag också dö. så tänker inte jag säga, för om du nu skulle dö älskling, så ska jag leva för dig. jag lovar. på nått sett känns du som en ängel, som har kommit till jorden, du skyddar mig. och jag är stolt över att säga att du är min aldraste bästastevän, det finns absolut ingen bättre en du, det är bevisat. dem starkaste orden i världen sägs vara ; jag älskar dig. men det funkar inte. det har blivit för uttjatat. men det finns inte så mycket mer sett att säga det på, så när jag säger det till dig, så vill jag att du ska veta, att orden ; jag älskar dig. betyder mer än det. i orden ska hela texten, allt jag har sagt till dig, under tidien vi har varit vänner, dem ska finnas med i dem tre orden. och glöm aldrig mina ord, lova mig det. och jag har sagt att jag gör allt för dig och det kommmer jag också att göra till både du och jag dör. jag ska hålla din hand förevigt, jag ska hålla dig så hårt och jag kommer aldrig släppa dig, du är mitt allt. och jag hoppas verkligen att du vet att jag älskar dig absolut mest, i alla lägen, för du är den ända, gumman du är och kommer alltid att vara matilda qvarnströms bästavän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0