Le / förlåt ..

jag vet inte vart jag ska börja men iallafall förlåt för hur jag har behandlat dig du brukade vara min bästvän och det skulle vart så om jag inte hade ljugit för dig och helt enkelt behandlat dig som skit .. och jag vet att det inte räcker med ett förlåt men jag blir tårögd när jag tänker tillbaks på alla minnen vi delat tillsammans även fast jag inte visar att jag saknar dig så gör jag det otroligt mycket och jag vill att du ska veta det . Jag tänker tillbaks på den kvällen du och jag hade våra stora dunjackor på oss och hade nyss brottads i snön och vi frös som bara den men jag brydde mig inte jag kommer ihåg dom exakta orden du sa - jag älskar dig du är min bästavän , jag blir tårögd av att skriva de orden , jag trodde att det alltid skulle vara så att du skulle vara min bästavän . Jag kommer också ihåg när du och jag var ute med din båt och vi spelade fotboll och det kommer några fjortisar till oss och frågade om de fick vara med (på driv) när vi sa nej och ena tjejen lackade på dig och vi trodde hon skulle slå dig men vi la oss bara ner på marken och garvade för de var så patetiska , jag saknar verkligen de 6 år med dig men nu är ingenting som för och vi pratar inte ens längre och det svider i mitt hjärta att veta att du inte vill vara min bästaväm längre . Du finns kvar inom mig och det svider när jag vet att det aldrig kommer bli du och jag igen . Jag säger förlåt för allt jag kallat dig för hora osv .. och för det jag ljög för dig om och att jag inte var tillräckligt bra för dig ,
men jag vill att du ska veta att jag saknar dig och att jag älskar dig ..


Kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig linnea du är helt underbar! vet att jag är lite efterbliven men läste texten nu haha, visste inte ens att du hade en blogg för du har ju inte sagt nåt :p men hjärtat våra stunder kommer bli fler jag lovar, du är bäääst.

2010-05-06 @ 12:59:51
URL: http://babymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0