L OCH E / hemsk cykeltur

igår så ringde martin och elias mig och tyckte vi skulle åka till danderyd men vi pallade inte så vi sa att de skulle åka till berga så dom åkte dit men det gick ingen buss från oss till berga så vi skulle cykla , det tog typ 45 minuter vi började cykla vid 10 och vi cyklade hem vid 12 på natten alltså och kom hem typ 01.10 fyfan felisia hade frysskada på hela benen och linnea L kunde inte gå och jag kunde typ inte andas pga av min lunginflamtion men hanna frös bara lite om tårna -.^ sen när vi kom hem gjorde vi nachos och te, felisia hanna och linnea L åt det men jag mådde illa så jag låg i rummet brevid och försökte låta bli att spy . Haha nu är vi alla förkylda och har ont i halsen . puss på rumpestumpen §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0