jag längtar ! / Q



hejhej sötaste ni ! ni fattar inte hur mycket jag länktar till helgen
lixom kolla här ;


FREDAG: storstugan med Twilling, sen slagga med Tova :D
LÖRDAG: åker tidigt med Tova, Saga, Felicia till grönalund.
där ska jag köpa guldkort. sen vara där en stund, sen vid fem
tiden så åker jag till nyköping, och där firas jag av släkt ;D
SÖNDAG: jag äker tidigt från nyköping in till stan, har sista
teater lektionen innan uppspel, sen så ska jag få någon form
av överaskning av min mamma och darren, undrar vad det kan va..:P
MÅNDAG: JAG FYLLER TONÅRING :D

LIXOM checka in, fan med chill. ingen glömmer att gratta mig på
måndag och att hålla utkik efter mig på grönalund på lördag :D
skiiiit, vad jag länktar ;D <3 KYSS PÅ RUMPAN


Kommentarer
Postat av: LINN VAN BEERS

Grattis i förskott , älskar dej sötnos (: <33

2010-04-20 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0