hej sjuk / Q

hej bloggen. här ligger jag och är sjuk, har kollat på millenium heladagen, äger !
jag fick också nyss veta att jag ska till doktorn på min födelsedag klockan elva,
så det är ju skönt att det blir en kort skoldag, men vem fan vill till doktorn på sin
födelsedag ? inte jag iallafall. aja, jag måste jue få det gjort någongång.

Jag har blivit beroende av mini magnum glassar,
inte okey !
nu måste jag börja fundera på vad jag ska önska mig i födelsadagspresent,
snälla kom med förslag, jag har ingen anning om vad jag vill ha ;/
aja, jag saknar min ines 'salt' de la croix sjukt mycker iallafall !
hon har gjort ett jätte fint 'collage' till mig :D vill ni se ? ; såklart..


- Jag älskar dig ines, du betyder så sjukt mycket <3

Kommentarer
Postat av: ines

jag saknar dig sjukt peppar ..

jag älskar dig oavsett vad gumman §

2010-04-21 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0